vrijdag 3 mei 2013

Gehaakte uil en ook weer bloemen ;)

Jaaaaaaaaaa.......heb zowaar van de week nog tijd gevonden om te haken.
Wat kwam er van de naald? Weer een uil en toch ook weer bloemen.


Deze keer is het lijfje van de uil helemaal van mezelf, evenals de vleugels. Voor het overige heb ik me weer laten inspireren door Vendula die - dat vind ik - geweldig kleurrijke haakwerkjes maakt.

 
Ook haakte ik nog een bloem naar een patroon van Vendula en een Japanse bloem. Beiden zijn groot uitgevallen bloemen. Waar zal ik ze voor gaan gebruiken? Iemand nog een idee? Bloemenslingers heb ik er al drie, dus die hoef ik niet meer ;)
 
 
Voor straks: fijn weekend allemaal! 

8 opmerkingen:

  1. mooi gemaakt !
    idee ?
    ga naar de Wibra, koop een zonnehoed en pimp die met gehaakte bloemen :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh.....LOL!!! Als ik dat ga doen, vrees ik dat mijn mannen heel hard weg gaan lopen ;)

      Verwijderen
  2. die uil!!!!

    Ik word zoooo hebberig he weet je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha.....dat doet me er even aan denken dat ik mijn gmail nog moet activeren. Even J. lief aankijken ;)

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uh, het hebberige meisje moest je een mail sturen..
    Maar .. uh... kan je mailbox niet vinden..
    Kan je mij mailen?
    haakjuffie@gmail. com

    ♥ * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha...ga je zo proberen te mailen via gmail. Had geen idee hoe dat werkte, dus heb e-mail nog maar net bij mijn profiel gezet. Waarschijnlijk nadat jij had gekeken ;)

      Dus als je niet binnen 10 minuten een e-mail hebt, ligt dat aan mijn gmail kunsten ;)

      Verwijderen
  5. Wat een mooie haaksels!! Misschien kun je een tas opvrolijken met deze mooie bloemen??

    BeantwoordenVerwijderen